דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד שלא סיפרו לך בסרט הסוד 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 1409   [ נצפה 3158 פעמים ]

אנחנו זורעים זרעים במחשבות שלנו בעיקר כשאנחנו מסתכלים על חיים של אחרים.

 

כשאנחנו מסתכלים על אנשים סביבנו ומסיקים שהם משגשגים ופורחים, המח שלנו אומר לעצמו – "זה טבעי לשגשג ולפרוח, כולם עושים את זה! אז גם אני יכול!" ואז מערכת העצבים מקבלת מסר של שיגשוג ופריחה ומעבירה תחושה טובה לגוף, לדימוי העצמי ולתחושה שמגיע לנו – נוצר בנו רושם של שיגשוג ופריחה.

לעומת זאת כשאנחנו מסתכלים על חיים של אדם קרוב לנו ומפרשים את המצב שהוא נמצא בו לפירוש של: "הוא בדרך למטה" אנחנו זורעים זרעים של פחד וחרדה במחשבה שלנו ובמח שלנו שגם אנחנו יכולים להיות בדרך למטה, או שאולי אנחנו בסכנה להיות בדרך למטה כבר עכשיו, כך או כך אנחנו משאירים רושם וזרע של "בדרך למטה". אנחנו נוטים לחשוב שזה לא יפגע בנו כי אנחנו לא חושבים את זה על עצמנו – אנחנו חושבים את זה על מישהו אחר – אבל זו טעות לחשוב ככה, כי המח שלך חשב את זה ואם המח שלך חשב את זה אז המח שלך הוא זה שהזדהה עם זה, תרצה או לא תרצה זה נמצא בתוכך בזמן שאתה חושב את זה ולכן אתה הראשון להינזק ממחשבה כזאת.

מה שאנחנו חושבים אנחנו צודקים.

 לכן כל אדם שרוצה לצאת ולפרוץ את תנאי החיים הנוכחיים שלו ולהשיג יותר כסף, או זוגיות או בריאות או מה שהוא רוצה – חייב הפנים את האמת הזאת.

הרי מאיפה אני יכול לדעת אם האדם הזה הוא בדרך למטה או שהוא בשיגשוג – בתכלס אין לי מושג, אני לא יודע מה עובר לו בראש אני לא יודע מה התוכניות שלו אני לא יודע מה התוכניות של אלוהים עבורו, הכל יכול להיות וכל האפשרויות פתוחות, לכן מה אכפת לי אם אני חושב עליו שהוא בדרך להצלחה של החיים שלו או שהוא בדרך להתרסקות של החיים שלו – אני מעדיף לראות אותו בדרך להצלחה של החיים שלו כי אני יודע שזה ישפיע עלי לטובה וגם עליו במובן מסויים כי כשאני רואה מישהו באור מצליח אני במקום מסויים מאחל לו טוב, ומה אכפת לי לאחל טוב לאחרים זה באותו מחיר כמו לאחל רע, והקטע הכי מדהים הוא שכשאני מאחל טוב לאחרים – ולא חושב על עצמי אלא באמת מאחל להם טוב – תאמינו או לא אני זה שמרוויח קודם, אני לא עושה את זה כדי להרוויח, אני עושה את זה כי ככה בחרתי לחיות את החיים שלי אבל זה מה שקורה, קורה טוב, כי אני רואה אותם בטוב ובהצלחה וכך אני רואה גם את עצמי. הפוסל – במומו פוסל – הגדול בגדולתו מזהה.

אם אתה רואה באחרים פסילה – אתה ראית את הפסילה דרך המשקפת שלך ודרך העדשה שלך והעדשה שלך אף פעם לא אובייקטיבית, הפסילה קיימת על העדשה שלך לא על שלהם אבל האשליה היא שהפסילה היא אצלם – זו טעות נפוצה לחשוב ככה – הרי אתה ראית את הפסילה ואם אתה ראית אותה – היא נמצאת בך – חשוב לדעת את זה, אנחנו ברוב המוחלט של המקרים לא אובייקטיבים ואנחנו רואים את הכוונות של אחרים כמו שאנחנו רואים את הכוונות שלנו, כי אי אפשר לראות כוונה, כוונה היא דבר נסתר, אפשר רק לשער או לנחש כוונה, אז אנחנו משערים שהם כמונו כי זה מה שאנחנו מכירים, את עצמנו, אי אפשר להבין יפנית אם אתה לא מכיר את השפה, באותה מידה אי אפשר לראות כוונה טובה בתוך בנאדם אם אין בך בעצמך כוונה טובה.

לכן כשאנחנו רואים אחרים בטוב ומפרשים את נסיבות חייהם כמשהו טוב שמתרחש לו - אנחנו מגדילים את היכולת שלנו לראות את עצמנו בטוב, אנחנו יכולים להיעזר באחרים כדי לפתח את העדשה שלנו ולהרחיב אותה ולנקות אותה ולראות רק את הטוב וההצלחה שיש בעולם וכמה שנראה את ההצלחה הזאת ונראה אותה בכל מקום ובכל אדם – ככה אנחנו נחיה בסביבה של מח ופרשנות שכל הזמן רואה הצלחה ואנחנו מהר מאד נהפוך להיות ההצלחה הזאת – כי הפכנו את העדשה הזאת לעולם שלנו, יש לנו עדשה שמאתרת הצלחה וטוב ופירגון ואהבה – זה ורק זה – ואז אנחנו הופכים להיות הדבר שאנחנו רואים. ממש פשוט ומדוייק ברמה מדעית. נכון יש אנשים עניים בעולם – אבל מי אמר שהם לא בדרך להתעשר, מי אמר שאין להם איזה שיעור ללמוד מזה שיעשיר את החיים שלהם או חיים של אחרים בדרך?

אין לדעת.

אתה אלוהים?

אני לא.

מה שהכי חשוב זה שתמיד תראה את האחרים סביבך כאנשים שפותרים את הבעיה שלהם, שהם בדרך למשהו טוב לא משנה מה הם עוברים כי זה הרי שיעור שאלוהים מסדר להם ואלוהים אף פעם לא טועה ואם אלוהים דאג לך בחיים שלך והוביל אותך מתהומות אל גבעות – אל תדאג – הוא יעשה את אותו דבר גם להם – ההצלחה שלהם ממש כאן והם בדרך אליה, הם בונים את התשתיות הם מתעצמים מתעצבים – מתחזקים נבנים מבפנים הרוח שלהם נבנית עכשיו, הערכים שלהם מתחדדים, הם מבינים מה טוב ומה נכון ומה אמיתי ומה חשוב בחיים באלה ואולי הם לומדים את זה בדרך הקשה אבל כל מהות הלמידה היא להגיע לטוב מתוך חוכמה והתנסות – אז אם אתה רואה אדם בסביבה שלך שאתה דואג לו, אל תדאג, הוא יהיה בסדר בדיוק כמו שאתה יצאת ממצבים ומבורות, גם הוא יצא, אלוהים לא עושה הפליות הוא שומר על כולם ואוהב את כולם במידה שווה, בינתיים מה שאתה יכול לעשות זה להעניק אהבה ותמיכה ופרגון ובמשך כל אותו הזמן לדעת בלב שלך שהם עוד שניה יוצאים מזה, הם חיים בהצלחה, בזוגיות טובה, אפילו אם הם רבו עם הבן זוג שלהם ובאו אוליך וסיפרו לך שהם עומדים להיפרד – אתה תמיד יכול לבחור לראות בראש "וואו כמה פרידות יש בעולם, כמה ריבים יש בעולם" או שאתה יכול לבחור לראות – "איזה יופי, ברגעים כאלה קשרים רגילים עומדים במבחן ובהרבה מאד מקרים אנשים מתגברים על הריבים שלהם – ומעמיקים את הקשר שלהם ומקשר רגיל זה הופך להיות קשר מיוחד" כי זאת בסך הכל האמת – אם תסתכל על הקשרים הכי עמוקים שלך – זה עם אנשים שלא תמיד היה כייף ושמח כל שניה מהיחסים בניכם, אלו אנשים שעברתם דברים יחד וזה מה שבנה את הקשר המיוחד שיש לכם.

הרעיון הוא – מה שאתה תחשוב על אחרים – זה מה שאתה תביא על עצמך כי אלו זרעים שאתה זורע במחשבה שלך, אלו הם זרעים שנמצאים בראש שלך , אלו הם המחשבות שלך! והן שוכנות בתוך הראש שלך! אז הראש שלך ישלם את המחיר, לטוב או לרע.

המח הוא כמו אדמה, לא אכפת לו מה תזרע, אתה יכול לזרוע זרעים של עץ אפרסקים ואתה יכול לזרוע זרעים של שיח ארסי, מה שתזרע זה מה שיצמח.

האדמה והמח האנושי פועלים בדיוק את אותו הדבר – מה שתבחר לזרוע – אתה תאכל בסופו של דבר. מה שזרעת תקצור, ומה שאתה קוצר היום – בין אם אתה מצליח לראות את זה או לא – אלו זרעים שזרעת בעבר.

שנה את הזרעים שנה את חייך.

זרע הוא מחשבה ומחשבה יוצרת רגש – רגש הוא חומר כימי בגוף, חומר כימי שמופרש מהמח במינונים שונים - למערכת העצבים ומכתיב לנו איך אנחנו מרגישים – כמה שנחשוב מחשבות טובות על אחרים ככה המח שלנו יפריש חומרים כימיים איכותיים יותר וכך נחייה חיים איכותיים יותר – כל כך פשוט.

תראה את כולם כמצליחים כולם מאושרים ואם הם לא עכשיו – אז הם בדרך לשם והם בסך הכל עוברים כמה דברים בדרך כדי להגיע לשם, האמת היא שבעולם הזה כל אחד מקבל את מה שהוא רוצה ומה שהוא צריך אז אל תדאג להם – קיים איזון וקיימת הרמוניה בחיים שלהם גם אם אתה לא מצליח לראות את זה וגם אם זה לא נראה לך הגיוני בשום אופן – הדבר היחיד שאתה צריך לדאוג זה לטפח את הגינה שלך ואת הזרעים שלך בנאמנות ולחשוב שהם בדרך הנכונה –בדרך הנכונה עבורם – לא עבורך, אין לדעת מה אלוהים מתכנן להם בעוד חודש או שנה או מי יודע – אנחנו לא יודעים מה האמת באמת לכן חשוב לבחור אמת שתעזור לך לראות את העולם דרך המשקפיים של האדם שאתה רוצה להיות, אדם שחי בהצלחה הוא אדם שחי בהצלחה בראש שלו הוא רואה הצלחה סביבו בכל מקום ובכל אדם – הוא חי בעושר בראש שלו – תבנה את זה בראש שלך ואתה תחייה שם את המציאות שלך.

כל דבר שתחשוב על אדם אחר או תאחל לאדם אחר יהפוך להיות חלק מהחיים שלך. 

זה מדע מדוייק.

חשוב בתבונה.

אשמח לעזור לך לזרוע זרעים בריאים ואיכותיים שיצמיחו לך את החיים שמגיע לך לחיות.
אל תחלום. 
חלומות זה לאלה שישנים.
הגשמה זה האנשים שמתעוררים ועושים עם זה משהו.


אם אתה מרגיש שהגיע הזמן להגשים את החלומות שלך ולעשות עם זה משהו אני אשמח להראות לך את הדרך.
זה קל ופשוט כשיודעים איך.

זמין לכל שאלה, במייל, בפייסבוק או בנייד.

לחץ כאן כדי לקבל תכנים המתעדכנים מדי יום, מאמרים, סטטוסים לפייסבוק ותמונות יחודיות עם ציטוטים מעוררי השראה בקבוצת הפייסבוק "השראה לעם" - כל מה שצריך זה לייק אחד וכל זה שלך בחינם!

אייל אברהם לוי


טיפול - אימון - תוצאות


לחץ כאן כדי לקבל מידע נוסף עלי וכדי ליצור קשר


חשוב לזכור: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.


האמת שאת הפיתרון כבר מצאת כאן ועכשיו.
אתה לא לבד, צור קשר וביחד נפתור את זה.

זמין לכל שאלה, אין כזה דבר שאלה לא חשובה. 
052-8225722




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב